tirsdag den 19. juni 2012

Ny Cykel

I mors dags gave fik jeg jo af min søde familie penge til en ny cykel. 

Det har været lidt en udfordring at finde en helt hvid cykel. Vi har været i adskillige cykelforretninger og jeg har også fundet nogle jeg syntes var flotte, men så skulle der absolut stå et navn i neongrøn eller en orange flamme hen af siden... Hvorfor i alverden gør man det??? Ja jeg forstår det ikke :-)

Har faktisk kontaktet et dansk cykel mærke af navnet Raleigh, de laver en rigtig flot Retro Cykel, derfor ville jeg høre om de måske i nærmeste fremtid ville producere den i hvid, men de oplyste at det var en farve der ikke var særlig efterspurgt. 

Men så pludselig så jeg at Coop lavede en helt enkelt hvid retro cykel, uden farver og flammer på. Skyndte mig ned til vores lokale Super Brugs for at tale med Brugsuddeleren, han ville godt bestille den hjem, trods det at jeg sagde at det var ikke sikkert at jeg ville have den. Jeg var jo nødt til at se den først.
Han bestilte den hjem og den kom 3 dage senere og nøøøj hvor var jeg tilfreds. Den er bare så flot Udover den kæmpe service jeg havde fået lavede han en ekstra god pris. Hold da op hvor var jeg glad!!!

Der var en cykelkurv med, men den syntes jeg ikke passede til cyklen, så jeg købte en ved Cykelbanditten, den kom i dag. Den er bare rigtig flot og kan tages af og med ind og handle.




Vi er lige kommet hjem fra Sommerfest i skolen. Jeg er i forældrerådet i vores yngste datters klasse og var med til at planlægge at festen skulle holdes i aften. Men desværre var det samme dag som vores ældste datters. Så vi måtte dele os op, men det var nu også hyggeligt... Der blev spillet rundbold og vi forældre vandt selvfølgelig!!!

Rigtig god aften!

Knus Tina

2 kommentarer:

  1. Hej Tina
    Hvor er det bare en smuk cykel du har købt ... Kan godt forstå du er glad for den ...
    Cykelkurven passer perfekt til stilen ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Det var lige den jeg mente, da jeg skrev til dig, syntes den er så fed..

    Tillykke med din nye cykel og flotte cykelkurv, den passer jo perfekt til:-)

    Jeg har gang i noget med at få blomster på min bil, hvis ikke hun kan, vender jeg lige tilbage:-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...