søndag den 17. juni 2012

Skumfiduser

I går var vi til fodbold med børnene. Drengene tog til drengebold og vi piger tog afsted til mini stævne. Det gik ikke så godt for os, men pyt det var ny hyggeligt. Derefter var der nogle af fodboldpigerne der kom med hjem til eftermiddagshygge.

Har set på adskillige blogge at der er blevet tryllet med skumfiduser og det skulle vi da også prøve. Det var rigtig hyggeligt. Vi brugte en en ny lys chokolade fra Marabou og forskellige drys.




Så er det i aften der er fodbold. Ej hvor jeg håber vi kan slå Tyskland!

KOM SÅ DANMARK!!!

God dag og rigtig god kamp i aften.

Knus Tina

3 kommentarer:

  1. Ej! Hvor ser det hyggeligt ud, lige noget tøserne kan bruge...

    Ja! Jeg håber også at Danmark vinder, det kunne være så fedt...

    Ha´en dejlig søndag:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Jeg tror at jeg låner din ide og laver lidt ekstra hygge til aftenens kamp. Tak for tippet.
    Kh Lonni

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine og sikke festligt det ser ud:-) /Mette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...