tirsdag den 10. juli 2012

Nyt job

Jeg har ikke været en særlig god blogger de sidste dage. Men i dag er der sket noget helt vidunderligt og jeg er bare SÅ glad. I dag blev jeg kaldt til 2. samtale til et ønske job og derefter fik jeg beskeden at jeg fik jobbet. Jeg er så taknemmelig og glad og glæder mig vildt til jeg skal starte den 1. august.

Jeg skal selvfølgelig stadig arbejde med det som jeg har gjort i mange år, indretning.... Jeg skal indrette huse i Skagen, med køkkener, fliser og designer møbler. Det er en rigtig spændende virksomhed med masser af søde mennesker og jeg glæder mig.

Her til aften trængte jeg bare til afslapning, det har været en hård weekend med 50 års fødselsdag og ringridderfest med masser af skønne mennesker.







Ha' en rigtig dejlig aften!

Mange knus Tina

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med jobbet. Dejligt når noget man gerne vil lykkes.
    God afslapningsaften til dig :-)
    Knus Lonni.

    SvarSlet
  2. Hej Tina
    Hjertelig tillykke med dit nye job ... Det lyder helt vildt spændende ...
    Dejlige billeder du viser ... Badekar med fødder - love it ...
    Fortsat dejlig sommer ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  3. I L♥VE IT!!! Sooo sooo nice!!!
    Knus,
    Juliane

    SvarSlet
  4. Hej Tina

    Hjertelig tillykke med dit nye job, det er bare fantastisk for dig.

    Eeeeej hvor ser det badekar bare skøøøønt ud, uhmmmm.

    Knus Lotte

    SvarSlet
  5. Der er vist noget der er gået min næse forbi:-)

    Stort Tillykke med det nye job, det lyder da bare så spændende:-)

    Det badekar må gerne flytte hjem til mig, det kunne være skønt med en slapper i det skønne kar.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hold da helt op der sker jo en masse nu man holder ferie ja jeg må indrømme jeg ikke har været så meget på. Men det er da super med sådan et drømme job STORT tillykke til dig er sikker på det nye firma ikke vil fortryde deres valg 1 sek.
    Kan godt forstå du lige vil forkæle dig selv med lidt weelness jeg vil heller ikke kunne undvære mit badekar.Knus og forsat rigtig dejlig sommer Else

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar. Jeg læser dem alle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...